BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

penghargaan

tiada kata secantik bahasa,
tiada madah seindah puisi,
untukku nukilkan rasa hati,
betapa kehadiran kalian mbahagiakanku,
mgisi ruang2 kosong d hati,
myingkir lorong nan sepi,
walau tidak kulafazkan kasihku,

khas buat yg selalu ada.. dalam suka mahupun dukaku,
thank you for everthing..

kpda semua yg mbaca blog ni,
terima kasih atas sokongan jua kesudian mluangkan masa
mnatap serta mbaca nukilanku,
yg baik jadikan tauladan,
yg buruk jadikan sempadan
semoga allah mredai dan mrahmati kita semua..
apa yg baik datangnya daripada allah
dan yg buruk adalah kelemahan ana sendiri..
selamat membaca..



Thursday 15 September 2011

luahan hati

skian lama saya mdiam kan dri..hakhak
lame dah x on blog... coz line tiap2 ary buzy,entah knpew..
frist skali salam satu malaysia
peracangan runting ary niewp:
  • bngun pagi2...
  • on9 skjap,updted blog
  • lepas jumaat pie open house mber sekelas
  • lepak2 rumah mber..
  • balik rumah
  • tdow.
  • nd seterus nyew..
hidup terasa kosong tnpa si dia.. hakahk..
tapi apakah daya,mgkin ini dugaan yang dtentu kan
@ pown sebaik nyew... tapi apew boleh buat juzt cool jewp larh..
pedam tak pedam lamew2 meletup jgk.. huhuhu..
i hope u appy alaways..
dah 2 ary x contact....
masing2 buat hal masing2....
adakah hubungan ini akan terus@ sebalik nyew..
apew yang dtentu kan,akan saya terima sebaik2 nyew..
mgkin ini jalan yang tbaek..
mmg saya mgku,saya banyak uat salah nd silap..
mmg sikap cemburu saya,saya tak dapat elakkan..
tapi apakah daya,saya hanya seorang insan biasa..
lemah atas semua nyew..
mmg saya mgku awak,saya x suka tgak awak ngew
pompuan laen,sama ada awak chat,gambar kewp apew kewp..
mmg saya x suka..
saya pdam jewp semua niewp..
awak tahu tak,awak sorng jewp yang dapat uat saya macam ini..
saya bersyukur sangat..
walaw saya dapat  merasai sekejap jewp..
awak larh segala2 nyew bagi saya..
tapi saya tak tahu bagaimana dengan awak..?
coz saya x dapat bacew isi aty awak..
awak nd pcipta awak jewp taw..
awak3..
saya nak awak tahu,saya sayang sangat kat awak..
hampir setahun lebih dah ktew kapel..
tapi macam dah lamew..
awak kan..
ish saya niewp karut jewp kan..

samapi disini saja larh iap..:)

luahan hati seorang insan biasa..

mucuk,saya sayang cngat kat awak mucuk..

No comments:

Post a Comment

Glitter Text Generator at TextSpace.net
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net