BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

penghargaan

tiada kata secantik bahasa,
tiada madah seindah puisi,
untukku nukilkan rasa hati,
betapa kehadiran kalian mbahagiakanku,
mgisi ruang2 kosong d hati,
myingkir lorong nan sepi,
walau tidak kulafazkan kasihku,

khas buat yg selalu ada.. dalam suka mahupun dukaku,
thank you for everthing..

kpda semua yg mbaca blog ni,
terima kasih atas sokongan jua kesudian mluangkan masa
mnatap serta mbaca nukilanku,
yg baik jadikan tauladan,
yg buruk jadikan sempadan
semoga allah mredai dan mrahmati kita semua..
apa yg baik datangnya daripada allah
dan yg buruk adalah kelemahan ana sendiri..
selamat membaca..



Thursday 3 May 2012

kami

Sakit loll,
Deman,batuk, dan selsema.. 
musim nie musim org deman ke?
asyik nak gie klinik je,rmai org...
dari dalam hgga luar org tggu.. last2 x jdi..
bila lah nak gie klinik x tahu nie..
nak baik lagi lah...

wow,celik buka,celik buka..
gembira nya rasa smlm...
dapat story dengan sidia..
heheee,ngder je smlm kan...
rndu suara dye rndu dye jga...
kitaowg borak nak smpai satu jam rasanya,
rasa mmg seronok gila...

"awak tahu tak saya sayang sangat kat awak,
awak tahu, saya ingat pnye besday awak,tpy
saya nak jdy org yang takhir wish besday awak.
mesti awak ttggukan sbb saya x wish besday awak..
adduusss,ape lah... saya ttp ingat besday awak..
saya x akan lupa lah.. mgkin awak akan lupa trkh 
24 hri bulan tu kan..? :)

jodoh,ajal,maut semua dtangan allah,
ingat kita hanya mrcng tapy tuhan yang mnentukan
segalanya.. kita hanya mampu usaha. :)

p/s: saya appy sngt smlm taw.. :D(^^)

No comments:

Post a Comment

Glitter Text Generator at TextSpace.net
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net