BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

penghargaan

tiada kata secantik bahasa,
tiada madah seindah puisi,
untukku nukilkan rasa hati,
betapa kehadiran kalian mbahagiakanku,
mgisi ruang2 kosong d hati,
myingkir lorong nan sepi,
walau tidak kulafazkan kasihku,

khas buat yg selalu ada.. dalam suka mahupun dukaku,
thank you for everthing..

kpda semua yg mbaca blog ni,
terima kasih atas sokongan jua kesudian mluangkan masa
mnatap serta mbaca nukilanku,
yg baik jadikan tauladan,
yg buruk jadikan sempadan
semoga allah mredai dan mrahmati kita semua..
apa yg baik datangnya daripada allah
dan yg buruk adalah kelemahan ana sendiri..
selamat membaca..



Friday 18 May 2012

kini kau milik orang lain


Air mata keperempuanku gugur jua biarpun ditahan.
 Aku kecundang lantaran nokhtah cinta yang terbina
 begitu lama terputus di tengah jalan.


Di dalam tidurku, aku menangis apabila mengenangkan 
berita mengenai kau dah ada orang lain..


.Luahan Hati Cinta Kecewa



Sayangku,
Aku cukup terkilan dengan nokhtah cinta kita. Di lembah itu kita dipertemukan, 
segala pahit maung kita lalui dengan tabah sehinggalah
 kau berjaya mencapai kerjaya yang kau impikan. Aku 
cukup meminati kerjayamu apatah lagi sikapmu.

Aku sedar sikap berdiam diriku memakan diri. 
Aku terlalu mengharapkan kawan sebagai perantaraan 
antara kisah kita. 
Aku menginsafi diriku kini, insan haus yang mengharap
 seteguk air di padang pasir.
Mungkin hati ini akan terubat. Mungkin sebulan, setahun, 
sepuluh tahun aku akan dapat melupakanmu. Dan yang nyata
 tragedi september akan kuingat sampai mati. -

No comments:

Post a Comment

Glitter Text Generator at TextSpace.net
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net