BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

penghargaan

tiada kata secantik bahasa,
tiada madah seindah puisi,
untukku nukilkan rasa hati,
betapa kehadiran kalian mbahagiakanku,
mgisi ruang2 kosong d hati,
myingkir lorong nan sepi,
walau tidak kulafazkan kasihku,

khas buat yg selalu ada.. dalam suka mahupun dukaku,
thank you for everthing..

kpda semua yg mbaca blog ni,
terima kasih atas sokongan jua kesudian mluangkan masa
mnatap serta mbaca nukilanku,
yg baik jadikan tauladan,
yg buruk jadikan sempadan
semoga allah mredai dan mrahmati kita semua..
apa yg baik datangnya daripada allah
dan yg buruk adalah kelemahan ana sendiri..
selamat membaca..



Monday 24 October 2011

nice day

 pada 20/10/2011 merupakan hari yang paling gembira bagi family saya..
saya dah dapat abg ipar.. yeeeaaa3,, appy2 nyew... tapy masih gayap lagi nak pggil abg long..
biasa pggil nma jewp.. huhuhu.. 2 larh klmahan saya skrng niep... segan nak pggil..tapi papew pown saya akan cube..saya nak kongsi tme akad nikah.. abg long saya niewp laju x laju jawab akad nikah.. tme dlafaskan,akak saya mngis kgembiraan... malam nak buat knduri 2,kat rumah masing2 sibuk dengan kerja msing2... adew yang potong bawang,goreng ayam,potong nanas,masak. nd macam2...saya plak dkejut kan tuk jady pgpt msew kesokan ary.. ttbe jady takot,sbb x pnah pown.. tdow pown lewat malam,lam kol 2.30.. nak knew bngun plak kol 6 lbh.. x pnat mnew larh.. x ksah pown asal majlis 2 bjaya... pda 21/10/2011.. esok pagi 2 lagi larh sibuk.. knew susun meja larh kemas lah nd semua skli.. abah paling semangat sekali.. hehehe... tme 2 semua sbuk,last2 saya pown uat sbuk jgk.. huhuhu... niewp pic tme knduri..




No comments:

Post a Comment

Glitter Text Generator at TextSpace.net
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net