BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

penghargaan

tiada kata secantik bahasa,
tiada madah seindah puisi,
untukku nukilkan rasa hati,
betapa kehadiran kalian mbahagiakanku,
mgisi ruang2 kosong d hati,
myingkir lorong nan sepi,
walau tidak kulafazkan kasihku,

khas buat yg selalu ada.. dalam suka mahupun dukaku,
thank you for everthing..

kpda semua yg mbaca blog ni,
terima kasih atas sokongan jua kesudian mluangkan masa
mnatap serta mbaca nukilanku,
yg baik jadikan tauladan,
yg buruk jadikan sempadan
semoga allah mredai dan mrahmati kita semua..
apa yg baik datangnya daripada allah
dan yg buruk adalah kelemahan ana sendiri..
selamat membaca..



Thursday 3 May 2012

senyum ku kmbali lagi

syukur allhmdllah dapat lagi update blog nie.. hehee
dapat lagi merasakan suasana yang aman nie,mghirup
 udara yang segar ni,merasai btapa nikmat nye alam 
pmberiaan pncpta kita sndry iaitu allah.. ya allah btapa aku 
msyukuri nikmat pmberiaan dari mu ya maha esa walaupun
mmg bkn slma nye.hanya merasai skjap sahaja...
walaubagaimanapun,ini amat lah bharga bagi umatmu...

tiktoktiktok,
ya allah,kalau difkirkan dan dingat balik,
brpa bnyak dosa yang aku lakukan, btpa
lalainye aku,btpa kejam aku kpda mu ya allah..
mgejar hal didunia smata2... lalai dgn mu ya allah,
lupa nasihat org sekeliling...

ya allah pnah aku tbayang& tfikir jga bila aku dia alam sana,
aku dtempatkan dimana? keadaan aku macam mne?
keburukan atau kbaikan yang bnyak..
takut nye aku,aku tlalu takut...
nak2 tme nak tdur,smpat ke aku tuk melihat hari besok
dan seterusnye.. smpat ke aku tuk mgejar cita2 aku,
mbahagiakan org yang aku sayang, ???
aku takut hadapi semua nie...
hadapi dengan semua rintgan yang akan hadapi..


aku hanya manusia yang lemah,
lemah dan tidak bdaya...

bila kita djemput,masa itu lah kita akan dtentukan. :)
amal kbajikan dperlukan,.


No comments:

Post a Comment

Glitter Text Generator at TextSpace.net
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net