BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

penghargaan

tiada kata secantik bahasa,
tiada madah seindah puisi,
untukku nukilkan rasa hati,
betapa kehadiran kalian mbahagiakanku,
mgisi ruang2 kosong d hati,
myingkir lorong nan sepi,
walau tidak kulafazkan kasihku,

khas buat yg selalu ada.. dalam suka mahupun dukaku,
thank you for everthing..

kpda semua yg mbaca blog ni,
terima kasih atas sokongan jua kesudian mluangkan masa
mnatap serta mbaca nukilanku,
yg baik jadikan tauladan,
yg buruk jadikan sempadan
semoga allah mredai dan mrahmati kita semua..
apa yg baik datangnya daripada allah
dan yg buruk adalah kelemahan ana sendiri..
selamat membaca..



Thursday 10 May 2012

kesetian tak perlu d'rancang


  • brg leh settle...

  •  Wne yg feeling ngt bro
  •  gni wi... sometime it last in love but sometime it hurt instead..

  •  Wait for light from God

  •  ha2.. i try wi.. but it hurts until my pancreas turn green to white...

  • Perform lots of prayers..maybe it'll helps u

  •  yes2.. that's my routine.. not to be proud.. but.... arghhh spoil+try...

  •  Lol..not to be proud..

  •  Awek too pretty ka? Show me lor..maybe i çan help

  •  kt mate ak pretty enough... but mate org len ak x know.. gni yer yg pnting aty wi.. hak3.

  • Hati mmg la penting lor..xkn la nk ulang zaman silam..

  •  hak2.. zmn gelap wa jgn sebut r der... zman gelap tu kter2 jer taw.

  •  Hehe..tu mmg..wak renungan mase tua nnti


    Sesuci dan sebeningnya embun pagi...Begitulah cintaku pada dirinya



      •  Sy k,,,hihih



        loyalty,,,

        spe ckap lelaki jujur ! lelaki setia ! lelaki boleh pgang ke dengan harapan yang dia kasi sendri.. lelaki susah nak setia... bukti nya kat atas tu ape??


        aku hanya aku... mesti aku dtakdirkan hidup dengan penuh kesedihan,penuh dengan kedukaan... 


        kita tidak akan mati,tpi luka yang dialami

        membuatkan kita tidak bisa berjalan seperti dulu lagi..


        cinta adalah pertanyaan,
        cinta itu lawan nya kata benci..

        dan demikian lah terjadi dan harus terjadi, hidup ini terus dilanjutkan,kita semua penah merasa kecewa dan disakiti, setia dan tidak setia..
        kita jgak pnah merasa cinta pnah mbawa kita ke tempat yang tertinggi,dan kita lalu merasakan namanya terjatuh itu kerna kesalahan kita sendiri..

         story:

        aku mempunyai seorang yang sangat aku sayangi, selain keluarga aku,sama mcm korag jagk kan.. mesti ade pnye..~

        kisah lama,
        aku dan dia mmpunyai harapan dan cita masing2,
        tpi mgkin cita2 yang kita alami selama nie hanyalah angan2 palsu..
        angan2 palsu yang dcipta oleh awak sendri... 

        awak saya x sngka awak mcm nie,, serius x sngka awak..
        awak telah mghilangkan kpercyaan awak kat saya...
        awak !really saya x sngka awak akn jdi mcm nie..
        mulut awak,ayat awak manis skli..
        awak wak saya mnaruh harapan kat awak..
        tpy awak! ada undang disebalik ni semua..

        awak btapa sakit nye ati saya awak...
        bila saya bce wall awak yg kat atas tu..
        awak tahu tak hati perempuan mudah terluka..
        awak pnah ckap kat saya awak x nak jdy mcm dlu....
        awak tipu dri awk sendri,awak tipu semua org..
        awak  selfish.....

        saya x sangka awak akan buat saya macam nie.. mcm skrng nie!

        awak ingat tak lagi "aisyah","harith arfan","azura"

        awak ingat x semua tu lagi... mgkin nie semua patut saya buang jauh2,buang dari hidup saya.. lenyapkan semua nie...!
        awak x cukup sorng... knpe awak wak semua nie..
        awak tahu skrng saya tgah exam,midyear awak..
        ade awak bg sokongan,tpy awak eeeeee...

        awak mmg nak semua ni kan.. oke awak...
        awak x leh ke talk dgn saya bnda nie semua...
        smpai saya mnaruh hrpan kat awak,awak wak mcm nie..
        oke awak,
        saya harap suatu ari 6ti pntu aty awak akn terbuka,
        dan saya harap jagk awak dapat merasa apa yang saya rasa selama ini.. btapa sakit ati saya,betapa kecewa nye saya...

        saya doakan awak bahagia..
        trma kasih dah buat saya mcm nie...

        p/s: awak jaga lah baik dri awak tu,teruskan peragai mcm tue...
                lelaki semua sama... 

         enough,,   stop all   our relationships...   




No comments:

Post a Comment

Glitter Text Generator at TextSpace.net
Dynamic Blinkie Text Generator at TextSpace.net